SELF- CHECK-IN U SVIJETU I HRVATSKOJ
S obzirom na situaciju u kojoj dominira potreba za smanjenim kontaktom, no i napredak tehnologije kao i trendove tržišta koji naglasak stavljaju na neprestana poboljšanja iskustva gostiju, samostalna prijava/ self-check-in sve više dominira privatnim smještajima diljem svijeta, pa tako polako ulazi i u trendove turizma u Hrvatskoj.
SIGURNOST GOSTIJU I SMJEŠTAJA
Samo posjedovanje dodatnih smještajnih jedinica nije dovoljno za značajniju zaradu. Jedini način kojim ćete osigurati siguran dodatan izvor prihoda je ako su gosti zadovoljni.
Novi iznajmljivači: sve o birokraciji
Kupili ste nekretnine, dobili u nasljedstvo ili želite prenamijeniti postojeću nekretninu u jedinicu privatnog smještaja i potrebne su vam ključne informacije vezane uz iznajmljivanje? U nastavku vam donosimo savjete kako biste postali iznajmljivači u što bržem vremenskom periodu i izbjegli stres.
Novi iznajmljivači: kratki vodič za uspješno iznajmljivanje
Uredili ste smještaje, ishodovali potrebne dokumentacije i dozvole i spremni ste oglasiti privatni smještaj i dočekivati goste. U nastavku članka donosimo vam par savjeta koje nije naodmet pročitati prije no što započnete s kratkoročnim iznajmljivanjem.
KAKO BITI DOBAR DOMAĆIN KOJEMU ĆE SE GOSTI RADO VRAĆATI
Za razliku od nekada, kada su gosti pristizali u smještajne jedinice preko agencija, vidjevši oznake “Zimmer frei” uz cestu ili preko preporuka susjeda Wilhelma i Ute koji su netom boravili u apartmanu gospođe Dragice, doba informatizacije okrenulo je svijet iznajmljivanja za 180 stupnjeva, u sasvim drugu dimenziju. Saznajte kako biti dobar domaćin.
Što je eVisitor i kako ga koristiti
eVisitor je centralni i specifični besplatni elektronički sustav koji na jednom mjestu povezuje sve turističke zajednice u Republici Hrvatskoj. Jedna od glavnih zadaća sustava je uvid u dnevni promet turističkog prometa odnosno, prijava i odjava gostiju, ažurna baza podataka o smještajnim jedinicama i samim iznajmljivačima, praćenje i obrada statističkih podataka vezanih za dolazak i odjavu gostiju, vrstu smještaja, same destinacije te ažurnu kontrolu naplate boravišne pristojbe; a sve s ciljem postizanja što većih prihoda od uslužne djelatnosti, turizma te uvida što se sve treba poboljšati u idućoj sezoni.
3 savjeta kako doći do više rezervacija
Analizom podataka vidljivo je da zadovoljstvo gostiju i broj rezervacija raste ovisno o stupnju ažuriranosti vašeg profila i kalendara. Kako bi gosti napravili rezervaciju baš u vašem objektu savjetujemo da redovito ažurirate zauzetost vašeg objekta.
Smjernice za čišćenje i dezinfekciju apartmana
Svijet se polako ponovno počinje otvarati za putovanja i ljudi se više nego ikad prije brinu za čistoću kuća za odmor i prostora u kojima borave. U nastavku donosimo nekoliko smjernica za čišćenje i dezinfekciju apartmana koji bi Vam mogli poslužiti u nadogradnji Vaših standardnih protokola čišćenja i pomoći Vam da gostima koji će boraviti u Vašim objektima pružite iskustvo koje trebaju da se osjećaju sigurno.
PAZITE SE PRIJEVARE!
Mnogi ljudi, a i sami korisnici naše platforme www.privatnismjestaj.hr javljaju nam se u zadnje vrijeme vezano za uplatnice koje im neprestano stižu na kućnu adresu nudeći upis u Elektronički registar
Kako unaprijediti izgled smještajnog objekta?
Na tržištu se zadnjih godina pojavio veliki broj novih smještajnih jedinica. Također, same navike i preferencije gostiju su se promijenile. Stoga, osim lijepog pogleda, top lokacije ili neke druge prirodne blagodati, važno je i samu smještajnu jedinicu, Vaš objekt učiniti što jedinstvenijim. Pomoći ćemo ti kako unaprijediti izgled smještajnog objekta.