Ažuriranje kalendara

3 savjeta kako doći do više rezervacija

Analizom podataka vidljivo je da zadovoljstvo gostiju i broj rezervacija raste ovisno o stupnju ažuriranosti vašeg profila i kalendara. Kako bi gosti napravili rezervaciju baš u vašem objektu savjetujemo da redovito ažurirate zauzetost vašeg objekta.

Ovo su naša 3 prijedloga:

kako doći do rezervacija

Ažuriranje kalendara zauzetosti

Kako bi vas gosti što prije pronašli na našoj platformi i rezervirali baš vašu smještajnu jedinicu vrlo je važno redovno ažurirati zauzetost vašeg smještaja. U nastavku vam dajemo upute kako zatvoriti kalendar.

Kalendar možete zatvoriti na sljedeći način:

  • prijavite se u Vaš profil na platformi privatnismjestaj.hr koristeći e-mail adresu te lozinku. Ako ste zaboravili lozinku kliknite opciju “Zaboravili ste lozinku?”
  • u padajućem izborniku “Moj račun”odaberite “Moji oglasi“
  • nakon što Vam se prikažu oglasi kliknite na oznaku u desnom gornjem uglu fotografije oglasa
  • zatim odaberite „Uredi“
  • kako biste označavali zauzeća potrebno je kliknuti željene datume u kalendaru te će oni postati prekriženi
  • ne zaboravite pohraniti izmjene klikom na “Uredi smještaj”

Kvalitetne fotografije

kvalitetne fotografije

Koliko je važno imati kvalitetne fotografije smještajnog objekta govori činjenica da se ostvari do gotovo 40% više rezervacija. Savjet je da se prije fotografiranja smještajna jedinica temeljito očisti, da bude lijep sunčan dan radi dobrog osvjetljenja te da se uredi s detaljima koji će biti upečatljivi na fotografijama smještaja. Tako ćete prezentirati svoj smještaj na najbolji način i gosti će moći vidjeti što mogu očekivati. Visoko kvalitetne fotografije možete uslikati i sami i to pomoću vašeg pametnog telefona.

Nekoliko savjeta kako uslikati kvalitetne fotografije vašeg smještaja:

  • jedna od najvažnijih stavki pri fotografiranju je osvjetljenje, tako da je bitno da odaberete sunčan dana kada ćete fotografirati prostor, dignete rolete i upalite svijetla u prostorijama koje fotografirate
  • da bi fotografija bila što privlačnija isto je bitno da uredite prostor i da dodate detalje kako bi se gosti osjećali kao doma
  • istaknite po čemu je poseban vaš objekt – imate vrt ili balkon, bazen ili neki drugi poseban sadržaj koji želite podijeliti s budućim gostima
  • stavite 4-5 fotografija iz različitih kuteva i različite prostorije kako bi gosti imali kompletnu sliku smještaja – kako je bitna unutrašnjost, isto tako je dobro da stavite i sliku vanjskog izgleda objekta kao i okolice
  • važno je da fotografije budu vodoravne i da su veličine do 5 MB (po mogućnosti preko 150 kb).

Prema mnogim istraživanjima došlo se do zaključka da fotografija ima oko 70% utjecaja u odluci da se rezervira baš taj smještajni objekt.

Kvalitetan opis smještaja

opis smjestaja

Isto tako važan segment za što bolju prodaju vašeg objekta nalazi se u opisu vaše smještajne jedinice. Kako bismo privukli željenu publiku dobro je odabrati pravu priču  jer je jednako važna kao i fotografije, te igra ulogu u konačnoj odluci vezanoj za rezervaciju.

Nudimo vam nekoliko savjeta kako napisati tekst za oglašavanje vašeg smještajnog objekta:

  • u uvodu teksta je bitno da pridobijemo goste te tako naglasimo svoje sadržaje za ciljanu skupinu
  • odrediti na koju skupinu gostiju ciljamo ( bilo da je to obitelj, mlađa populacija ili stariji ljudi)
  • važan je ton opisa smještaja – srdačnost i otvorenost na to da se gosti osjećaju kao doma trebali bi se pročitati između redaka
  • vrlo je važno i da tekst ne bude predugačak i da bude smisleno napisan, zato što gosti većinom prelete preko teksta i traže sadržaje zbog kojih žele rezervirati baš vaš objekt
  • isto tako kako je danas velika ponuda smještaja na mnogim web stranicama, vrlo je važno uključiti ključne riječi u pretraživanju na internetu kako bi gosti došli do vašeg oglasa. Naprimjer ako želite privući obitelj koja želi imati aktivni odmor u tekstu je poželjno koristiti riječi koje potiču takvu vrstu odmora te napomenuti koji zabavni sadržaji

se nalaze u blizini vašeg objekta.

  • U opisu teksta nije dobro pretjerivati s epitetima kako ne bi stvorili lažnu sliku objekta i nerealna očekivanja gostiju, tako da je umjerenost u korištenju opisnih pridjeva također vrlo važan dio teksta
  • Također u opisu teksta odaberite model pisanja kojim želite privući gosta. Najčešće počinjete tekst s opisom okolice i destinacije u kojem se vaš objekt nalazi, ali kako su gosti već istražili mjesto u kojem žele ljetovati savjetujemo vam da te informacije podijelite s gostima kada stignu u vaš smještaj. Baš kod opisa smještaja bilo bi dobro početi opis s centralnim dijelom smještajne jedinice gdje se gosti okupljaju te nastaviti s opisom spavaće sobe, kupaonice i završiti s vanjskim opisom jedinice.
  • Vrlo je važno naglasiti informacije vezane za Corona virus kako bi se budući gosti osjećali sigurno u vašem objektu. Tu su bitne informacije vezane za čišćenje smještaja, korištenje zajedničkih prostora poput vrta, bazena i ulaza u smještaj te vam svakako preporučujemo da javite gostu dodatne informacije vezane za ulazak u zemlju, cijepljenje, COVID putovnice i ostalo.

Nadamo se da smo vam našim savjetima bar malo pomogli oko što boljeg plasiranja na našoj stranici i na tržištu smještajnih objekata

Imate li dodatnih pitanja, budite slobodni obratiti se našoj Korisničkoj službi radnim danom od 08-16 h ili putem e-maila info@privatnismjestaj.hr.

Također ako želite budite slobodni nama slati termine zauzeća na info@privatnismjestaj.hr ili pozivom na 01/4093-363 od 08-16 h te ćemo mi zatvarati raspoloživost Vaše jedinice! Želimo vam odličnu popunjenost jedinica.