Podrška

Služba za korisnike

telefon: 01/4093-363

e-mail: info@privatnismjestaj.hr

Radno vrijeme službe za korisnike je radnim danom od 8:00 do 16:00 sati.

Za sve upite izvan radnog vremena molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila.


0.      Što je točno i čemu služi portal Privatni Smještaj?

Privatni Smještaj je internetska stranica smještena na web adresi https://privatnismjestaj.hr i hrvatski je portal za oglašavanje i rezervaciju privatnog smještaja (soba, studio apartmana, apartmana i kuća za odmor). Objava oglasa za iznajmljivača/ domaćina je besplatna, a oglasi će biti aktivni po pregledu istih od strane djelatnika Službe za korisnike Privatnog Smještaja.

 

1.      Kako se iznajmljivači registriraju na portal?

Potrebno je odabrati Registracija u gornjem desnom kutu stranice što će Vas dovesti do registracijskog obrasca. Nakon što ispunite kratki obrazac, poslat ćemo na Vašu e-mail adresu poveznicu za aktivaciju Vašeg korisničkog računa. Klikom na poveznicu za aktivaciju dovršen je proces registracije i možete početi s oglašavanjem.

 

2.      Zašto nisam zaprimio/la registracijski mail?

Zbog postavki Vašeg e-mail računa moguće je da je elektronička poruka za registraciju završila u neželjenoj pošti. Ako i dalje ne možete pronaći e-mail, molimo Vas kontaktirajte našu Službu za korisnike putem info@privatnismjestaj.hr ili pozivom na 01/4093-363 od ponedjeljka do petka u periodu od 08-16h.

 

3.      Kako izmijeniti korisničke podatke, lozinku ili e-mail adresu, te kako deaktivirati račun?

Za izmjenu podataka upisanih tijekom registracije potrebno je prijaviti se korisničkim podacima (e-mail adresom te lozinkom) na portal. U gornjem desnom kutu naslovne stranice potrebno je odabrati glavni izbornik

Podrška 1. U padajućem izborniku odaberite opciju Postavke u kojima možete promijeniti sve osobne informacije ili deaktivirati račun.

 

4.      Pretraga smještaja putem tražilice.

Tražilica se nalazi na početnoj stranici, kao i u lijevom gornjem kutu stranice koja prikazuje rezultate pretrage. Pomoću tražilice možete pretraživati smještajne jedinice u pojedinom gradu, dijelu grada i županiji.

 

5.      Pretraga korištenjem filtera i sortiranje rezultata.

Oglašene jedinice privatnog smještaja možete detaljnije filtrirati prema 10 filtera – Check in/ Check out, Broj Gostiju, Vrsta smještaja, Cijena noćenja, Broj kreveta, Broj spavaćih soba, Broj kupaonica, Sadržaj smještaja, Sadržaj objekta i Kategorizacija.

 

6.      Zašto nisu prikazani svi oglasi?

Radi lakšeg snalaženja na filmstripu (popis oglasa na lijevoj strani ekrana) i na odgovarajućoj karti, prikazano je maksimalno 20 oglasa. Uvećanjem ili umanjenjem karte ili filtriranjem, mijenjaju se oglasi i pinovi (geografska oznaka oglašenog privatnog smještaja) prema Vašim potrebama.

 

7.      Kontaktiranje iznajmljivača i rezervacija.

Ako Vam se određeni smještaj svidi, rezervaciju izvršite putem kontakt obrasca koja se nalazi u desnom dijelu svakog oglasa ili putem telefonskog poziva Službi za korisnike na 01/4093-363.

8.      Naplata rezervacije

Naplata rezervacije vrši se putem T-Com Pay Way koji primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.

Rezervaciju je moguće platiti Visa ili Mastercard debitnim ili kreditnim karticama.

9.      Kako otkazati rezervaciju?

Korisnike (potencijalne goste) savjetujemo da se upoznaju s otkaznom politikom prije rezerviranja smještaja. Rubrika Uvjeti otkazivanja nalazi se u sklopu svakog oglasa. Oglašivač je u mogućnosti postaviti fleksibilnu otkaznu politiku ili bez mogućnosti besplatnog otkazivanja što znači da ako gost odluči otkazati rezervaciju ili se ne pojavi u smještaju, oglašivač/ domaćin će zadržati naplaćeni iznos noćenja. Ukoliko je fleksibilna otkazna politika, rezervaciju je moguće otkazati do označenog vremenskog perioda. Kako biste otkazali rezervaciju, odgovorite na e-mail Potvrda rezervacije smještaja s riječju OTKAZ. U slučaju otkazivanja korisniku će biti vraćen naplaćeni iznos noćenja, ali Naknada za usluge je nepovratna.

10.      Kako predati oglas?

Nakon što ste se registrirali, u gornjem desnom kutu stranice odaberite opciju Predaj oglas gdje je potrebno ispuniti sljedeće podatke:

  • PRVI KORAK.

Prva rubrika koju je potrebno popuniti je Profil korisnika te Adresa korisnika. Potrebno je ispuniti sve tražene informacije, a polja označena zvjezdicom (*) su obavezna sukladno pozitivnim zakonskim propisima, te se Vaši podaci obrađuju sukladno istima. Osobni podatak koji će biti javno vidljiv potencijalnim gostima prilikom pregleda oglasa je korisničko ime što može biti i Vaše ime, nadimak itd., a po rezervaciji gostima će biti dan Vaš telefonski broj te e-mail.

  • DRUGI KORAK.

Nakon što ispunite Prvi korak kliknite na gumb Sljedeći korak, čime će se otvoriti obrazac u koji upisujete detalje o Vašoj jedinici privatnog smještaja. Nakon što popunite obvezna polja (označena zvjezdicom *), učitajte barem 5 fotografija smještaja te kliknite Sljedeći korak.

  • TREĆI KORAK
  • Unesite cijene i minimalni broj noćenja, uvjete, sinkronizirajte putem iCalendara kalendar drugih platformi s kalendarom Privatnog Smještaja. Ukoliko ručno označavate zauzeća, označite zauzete datume klikovima na željene datume u kalendaru. Cijenu možete unositi na mjesečnoj razini ili dnevnoj na način da koristite opciju Iznimke cijena. U padajućem kalendaru označite za koji će se period cijena odnositi te unesite minimum boravka.

    Po unosu svih relevantnih podataka kliknite gumb Spremi oglas.

    *posjedujete li više smještajnih jedinica (apartmana, soba, studija, kuća za odmor), svaku jedinicu je potrebno zasebno oglasiti.

    • POSLJEDNJI KORAK.

    Četvrti korak za oglašivače predstavlja zaprimanje obavijesti od strane Službe za korisnike da je oglas/ da su oglasi aktivan/-ni.

    • Kako označiti pin na karti ako mi pokaže netočnu lokaciju?

    Lijevom tipkom na mišu kliknite na oznaku na karti/ pin te mišem povucite pin na željenu lokaciju.

    • Kako dodati fotografiju?

    Kako bi se oglas uspješno postavio, potrebno je učitati barem 5 različitih fotografija. Fotografiju možete dodati klikom na okvir ispod rubrike Slike, čime će se otvoriti preglednik na Vašem računalu gdje zatim odaberete fotografiju i kliknete „Open/ Otvori“. Drugi način dodavanja fotografija je da kliknete lijevom tipkom miša na fotografiju na Vašem računalu i povučete je u okvir ispod rubrike Slike. Maksimalna veličina je 5MB, a maksimalan sveukupni broj fotografija je 30. Stranica podržava sve standardne formate fotografija.

    • Kako dodati video?

    Video možete dodati tako da kliknete na prazan okvir te zalijepite link videa. Možete priložiti YouTube ili Vimeo video.

  • Kako sinkronizirati raspoloživost kalendara?
  • Većina suvremenih platformi za oglašavanje obiteljskih smještaja nudi mogućnost besplatne sinkronizacije raspoloživosti kalendara kako bi se minimizirala mogućnost preklapanja rezervacija.

    Opcija sinkronizacije kalendara najčešće se na drugim OTA kanalima/ platformama nalazi u sklopu rubrika Cijene, Raspoloživost/ Dostupnost ili Kalendar. Svaka platforma generira poveznicu/ link za izvoz raspoloživosti kalendara – koju je potrebno zalijepiti u odgovarajuću rubriku drugog portala, te za uvoz raspoloživosti. Na Privatnom Smještaju je trenutačno moguće uvesti poveznice za sinkronizaciju s druge dvije platforme, a to izgleda na sljedeći način:

    Sinkronizacija raspoloživosti

    Rezervacije koje ste zaprimili putem našeg portala nije potrebno dodatno označavati u kalendaru oglasa jer će to sustav sam učiniti prilikom zaprimanja rezervacije. No, ukoliko dođe do otkaza rezervacije, potrebno je odznačiti / “osloboditi” termin u kalendaru oglasa na Privatnom Smještaju.

     

    11.  Zaprimanje rezervacija.

    Ukoliko je period raspoloživ u kalendaru Vašeg oglasa na Privatnom Smještaju, gosti će biti u mogućnosti rezervirati boravak u Vašem smještaju. Smještaj je moguće rezervirati putem kontakt obrasca pri čemu se rezervacija vrši automatski ili pozivom Službi za korisnike.

    12. Zaprimanje uplata

    Privatni Smještaj isplaćuje oglašivaču željeni postotak (%) sveukupnog iznosa noćenja koji je oglašivač postavio u rubrici Uvjeti rezervacije/ Avansno plaćanje cijene noćenja. Navedeni iznos bit će isplaćen oglašivaču u trenutku kada gost više nije u mogućnosti otkazati rezervaciju. Broj računa na koji oglašivač želi da mu se isplati iznos noćenja, navodi se u rubrici Postavke.

     

    13.  Trajanje oglasa.

    Postavljeni oglasi na Privatnom Smještaju trajat će neograničeno. Ako se ne unese cijena za određeni mjesec ili ako se zatvori raspoloživost u kalendaru oglasa na Privatnom Smještaju, oglas neće biti moguće rezervirati u tom periodu. Želite u potpunosti deaktivirati oglas, javite se Službi za korisnike putem info@privatnismjestaj.hr ili pozivom na 01/4093-363.

     

    14.  Kako izmijeniti oglas?

    Kako biste izmijenili željenu stavku oglasa, slijedite korake u nastavku:

    • morate biti prijavljeni u Vaš profil na PrivatniSmještaj.hr-u
    • kliknite glavni izbornik i odaberite Moji OglasiSIGURNO I POVOLJNO OGLAŠAVANJE APARTMANA U 3 KORAKA 2
    • u izborniku  koji se nalazi u desnom dijelu oglasa odaberite UrediSIGURNO I POVOLJNO OGLAŠAVANJE APARTMANA U 3 KORAKA 3
    • naposljetku ne zaboravite kliknuti gumb Spremi koji se nalazi na dnu stranice kako biste pohranili izmjene.

     

    15.  Kako obnoviti oglas?

    U slučaju eventualnog isteka trajanja oglasa, potrebno je ažurirati stavke oglasa kao što su cijena i minimum broj noćenja te raspoloživost ako ne koristite sinkronizaciju kalendara te se potom obratiti Službi za korisnike kako bi se željeni oglasi aktivirali.

     

    16.  Omiljeni oglasi.

    Želite li sačuvati oglas dovoljno je kliknuti na zvjezdicu na oglasu.

     

    17.  Savjeti za lakše korištenje.

    Preporučeni preglednici su Google Chrome i Mozilla Firefox, a kako bi uspješno iznajmili Vaš privatni smještaj potrebno je staviti što više fotografija visoke rezolucije. Sve detalje o oglašavanju na Privatnom Smještaju saznajte klikom OVDJE.