Turistički objekti na društvenim mrežama 1

Turistički objekti na društvenim mrežama

Prilikom pretrage turističkih objekata te prije ostvarivanja rezervacije, sve više gostiju provodi sekundarno istraživanje na Googleu te društvenim mrežama kako bi saznali više informacija o domaćinima, samom objektu kao i području. Nije li već to dovoljan razlog za kreiranje profila na društvenim mrežama?

Facebook i Instagram smatraju se najkorisnijim društvenim mrežama kada je riječ o dodatnom promoviranju turističkih objekata, a dodatni sadržaj vaših apartmana, soba, studija ili kuća za odmor društvenim mrežama zapravo može značajno pozitivno utjecati na popunjenost vaših smještajnih jedinica.

Turistički objekti na društvenim mrežama 2

 

Ono što bi vas (ako već niste) moglo ponukati da vodite profil i na društvenim mrežama su podaci da:

– 74% gostiju koristi se društvenim mrežama tijekom putovanja
– 70% ljudi ažurira status tijekom odmora što znači da će velik broj njih vrlo vjerojatno objaviti kakav post s fotografijom koja uključuje i vaše smještajne jedinice
– 97% milenijalaca reklo je da objavljuju fotografije na društvenim mrežama tijekom putovanja
– 84% milenijalaca kaže da će vjerojatno planirati vlastiti odmor na temelju tuđih objava
– 21% turista koristi društvene mreže za istraživanje informacija o atrakcijama
– 40% putnika objavljuje recenzije iskustava na društvenim mrežama nakon putovanja

Turistički objekti na društvenim mrežama 3

 

KAKO ODABRATI DRUŠTVENE MREŽE?

Najpopularnije društvene mreže za promoviranje turističkih destinacija u Hrvatskoj su Facebook i Instagram. Navedene društvene mreže omogućavaju vam dodatnu besplatnu vidljivost ukoliko gosti označe lokaciju vaših objekata u svojim objavama, ostave odličnu recenziju na Facebooku ili pak objave svoju fotografiju s odmora u vašim smještajima.

Turistički objekti na društvenim mrežama 4

KOLIKO I KOJI SADRŽAJ OBJAVLJIVATI?

Smatra se kako bi bilo odlično objaviti zanimljivi sadržaj jedanput dnevno, no ukoliko nemate vremena, bit će sasvim dovoljno objaviti 2 posta tjedno. Osim što će se sadržaj temeljiti na vašim smještajnim jedinicama, potrudite se da u objave uključite poneki skriveni dragulji, tj. “manje poznata” mjesta / aktivnosti/ restorane/ atrakcije/ lokalne vijesti – zanimljivosti koje biste mogli dijeliti s potencijalnim gostima.
Također, ono što se preporučuje uključiti u objave su posebne promocije (npr. -10% popusta za tjedan dana boravka u prosincu, -15% za aranžman Vikend Valentinovo itd.).
Budući da mnoštvo iznajmljivača posjeduje profile na društvenim mrežama, danas postoji pregršt aplikacija koje će vam omogućiti stvaranje vizualno prepoznatljivog i jedinstvenog sadržaja.

 

NE ZABORAVITE:

– odvojiti osobni profil od profila smještajnih jedinica
– prilikom dolaska gostiju obavijestite ih da smještajna jedinica ima profil na društvenim mrežama ili u samoj jedinici pripomenite isto u sklopu pisma dobrodošlice. To će ujedno biti i jednostavan način na koji ćete dobiti nove followere.
– ne zaboravite kreirati sadržaj koji će pratitelje i potencijalne goste potaknuti na interakciju (npr. objavite fotografiju na kojoj držite šalicu s kavom, a u pozadini je vidljiv pogled koji se pruža iz vaših objekata)

Turistički objekti na društvenim mrežama 5

Naposljetku, portal PrivatniSmjestaj.hr posjeduje svoje profile na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Ukoliko ste objavili oglas i vjerujete da imate dobre fotografije objekta, javite nam se u inbox ili putem maila i možda baš Vaš objekt objavimo na našim društvenim mrežama!