Društvene mreže su moćan kanal oglašavanja

Turistički objekti na društvenim mrežama

Prilikom pretrage turističkih objekata te prije ostvarivanja rezervacije, sve više gostiju provodi sekundarno istraživanje na Googleu te društvenim mrežama kako bi saznali više informacija o domaćinima, samom objektu kao i području. Nije li već to dovoljan razlog za kreiranje profila na društvenim mrežama?

Facebook i Instagram smatraju se najkorisnijim društvenim mrežama kada je riječ o dodatnom promoviranju turističkih objekata, a dodatni sadržaj vaših apartmana, soba, studija ili kuća za odmor društvenim mrežama zapravo može značajno pozitivno utjecati na popunjenost vaših smještajnih jedinica.

Društvene mreže su moćan kanal oglašavanja

Ono što bi vas (ako već niste) moglo ponukati da vodite profil i na društvenim mrežama su podaci da:

  • 74% gostiju koristi se društvenim mrežama tijekom putovanja
  • 70% ljudi ažurira status tijekom odmora što znači da će velik broj njih vrlo vjerojatno objaviti kakav post s fotografijom koja uključuje i vaše smještajne jedinice
  • 97% milenijalaca reklo je da objavljuju fotografije na društvenim mrežama tijekom putovanja
  • 84% milenijalaca kaže da će vjerojatno planirati vlastiti odmor na temelju tuđih objava
  • 21% turista koristi društvene mreže za istraživanje informacija o atrakcijama
  • 40% putnika objavljuje recenzije iskustava na društvenim mrežama nakon putovanja
Fotografije su najvažniji dio prezentacije oglasa

KAKO ODABRATI DRUŠTVENE MREŽE?

Najpopularnije društvene mreže za promoviranje turističkih destinacija u Hrvatskoj su Facebook i Instagram. Navedene društvene mreže omogućavaju vam dodatnu besplatnu vidljivost ukoliko gosti označe lokaciju vaših objekata u svojim objavama, ostave odličnu recenziju na Facebooku ili pak objave svoju fotografiju s odmora u vašim smještajima.

Nemojte propustiti objaviti fotografije smještajne jedinice i na Instagramu

KOLIKO I KOJI SADRŽAJ OBJAVLJIVATI?

Smatra se kako bi bilo odlično objaviti zanimljivi sadržaj jedanput dnevno, no ukoliko nemate vremena, bit će sasvim dovoljno objaviti 2 posta tjedno. Osim što će se sadržaj temeljiti na vašim smještajnim jedinicama, potrudite se da u objave uključite poneki skriveni dragulji, tj. “manje poznata” mjesta / aktivnosti/ restorane/ atrakcije/ lokalne vijesti – zanimljivosti koje biste mogli dijeliti s potencijalnim gostima.
Također, ono što se preporučuje uključiti u objave su posebne promocije (npr. -10% popusta za tjedan dana boravka u prosincu, -15% za aranžman Vikend Valentinovo itd.).
Budući da mnoštvo iznajmljivača posjeduje profile na društvenim mrežama, danas postoji pregršt aplikacija koje će vam omogućiti stvaranje vizualno prepoznatljivog i jedinstvenog sadržaja.

NE ZABORAVITE:

  • odvojiti osobni profil od profila smještajnih jedinica
  • prilikom dolaska gostiju obavijestite ih da smještajna jedinica ima profil na društvenim mrežama ili u samoj jedinici pripomenite isto u sklopu pisma dobrodošlice. To će ujedno biti i jednostavan način na koji ćete dobiti nove followere.
  • ne zaboravite kreirati sadržaj koji će pratitelje i potencijalne goste potaknuti na interakciju (npr. objavite fotografiju na kojoj držite šalicu s kavom, a u pozadini je vidljiv pogled koji se pruža iz vaših objekata)
Objavite i fotografije spomenika, događanja, ali i gastro scene mjesta u kojemu iznajmljujete smještaj

Naposljetku, portal PrivatniSmjestaj.hr posjeduje svoje profile na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Ukoliko ste objavili oglas i vjerujete da imate dobre fotografije objekta, javite nam se u inbox ili putem maila i možda baš Vaš objekt objavimo na našim društvenim mrežama!