KAKO OGLASITI SVOJ APARTMAN, STUDIO APARTMAN, SOBU ILI KUĆU ZA ODMOR NA PRIVATNOM SMJEŠTAJU?
Ako ste iznajmljivač privatnog smještaja u Hrvatskoj, znate kolika je važnost oglašavanja na pravim portalima kako bi vaš oglas došao do željene skupine ljudi i kako biste iznajmili jedinicu smještaja gostima za odmor, putovanje ili ljetovanje.
Problem oglašavanja na raznim portalima za domaćine ponekad može biti naknada koja se plaća portalima/ platformama, ali kod nas svoj smještaj možete oglasiti potpuno besplatno! Cijena noćenja koju postavite u potpunosti ide vama, a mi se na vašu cijenu nadograđujemo s naknadom od 3-7% ovisno o dobu godine u kojem je rezervacija napravljena.
A kako besplatno postaviti oglas za svoj smještaj na našem portalu? Evo kako u nekoliko jednostavnih koraka!
REGISTRACIJA
Na početnoj stranici našeg portala PrivatniSmjestaj.hr kliknite na tri crtice u desnom uglu kako bi vam se otvorila opcija Registracija. Registracija je brza i jednostavna i možete je obaviti putem Facebooka, putem Googlea ili samostalno upisati e-mail adresu, lozinku i ponovljenu lozinku.
PREDAJA OGLASA U 4 KORAKA
- Nakon što ste se registrirali, u desnom uglu ekrana ponovno kliknite na tri crtice i odaberite Predaj oglas. Prvi korak jest da popunite podatke na svom profilu kao što su korisničko ime, ime i prezime, OIB, IBAN za isplatu koju primimo od vaših gostiju, kontakt broj i adresa.
- Drugi korak su podatci o smještaju koji iznajmljujete. Ako iznajmljujete više apartmana ili soba u jednoj zgradi, potrebno je za svaki napraviti poseban oglas. Potrebno je popuniti polja naziv smještajne jedinice, vrsta smještaja i adresa. Potrebno je označiti za koliko je gostiju smještaj, broj kreveta, broj spavaćih soba i broj kupaonica. Opcionalno je dodati sadržaj smještaja i sadržaj objekta te kategoriju, ali svakako savjetujemo da popunite i te opcije jer pružaju važne informacije gostima. Nakon toga možete dodati opis i video link ako imate promotivni video za svoj smještaj. Slike su obavezna rubrika i treba dodati najmanje 5 fotografija, a najviše 30 te jedna fotografija može biti veličine maksimalno 5 MB.
- Treći korak je određivanje cijene noćenja u određenom mjesecu. Za svaki mjesec u godini možete postaviti različite cijene po noćenju i minimalan broj noćenja u tom mjesecu. Za mjesece u kojima ne želite iznajmljivati smještaj, polja ostavite prazna. Unutar jednog mjeseca možete postaviti različite cijene tako što ćete kliknuti na Iznimka cijene i dodati između kojih datuma želite promijeniti cijenu i kolika će biti. U trećem koraku potrebno je i napisati dodatne troškove i kućni red, odnosno naplaćuje li se posebno internet, klima, boravak kućnih ljubimaca i slično te kućni red što obuhvaća informacije kada je vrijeme prijave i odjave u smještaj. U uvjetima rezervacije potrebno je upisati koliki postotak cijene želite da naplatimo odmah od gosta po rezervaciji, a ostatak do 100% gost vam plaća direktno po dolasku u smještaj. U uvjete otkazivanja piše se do kad je moguće besplatno otkazati rezervaciju, a u slučaju otkaza rezervacije izvan roka besplatnog otkazivanja koliki iznos zadržava domaćin. Taj postotak mora biti isti onaj postotak koji je upisan u polje Avansno plaćanje cijene noćenja.
- Četvrti korak javlja da ste uspješno spremili oglas i da će vas kontaktirati naša služba za korisnike, a do tad možete klikom na Moji oglasi urediti raspoloživost vašeg smještaja i sinkronizirati s drugim platformama ako se tamo oglašavate. Ako se oglašavate i na nekim drugim platformama obavezno je paziti na sinkronizaciju kalendara, ili ako ste primili rezervaciju putem nekog drugog kanala ručno upisati koji datumi su zauzeti kako ne bi došlo do preklapanja rezervacije. Sinkronizaciju kalendara možete naći klikom na Moji oglasi, a potom tri točkice u desnom uglu oglasa Uredi i pod rubrikom Cijena stoji Sinkronizacija raspoloživosti i Zauzeti datumi.
ZAPRIMLJENA REZERVACIJA
Kada gost rezervira vaš smještaj, na e-mail ćete zaprimiti voucher s kontakt podatcima gosta kako biste za sve daljnje dogovore mogli direktno komunicirati. Isplata sredstava koje gost uplati vrši se na vaš račun na dan kada započinje period nedopuštenog besplatnog otkazivanja rezervacija.
Budući da kontinuirano unapređujemo svoje usluge i pratimo potrebe domaćina i gostiju, od ove godine više nemamo rezervacije na upit, već instant rezervacije prilikom koje gosti plaćaju odmah cijeli ili dio iznosa noćenja, ovisno o željama domaćina. Za sva dodatna pitanja ili objašnjenja na raspolaganju vam je naša Služba za korisnike koju možete kontaktirati pozivom na 01/4093-363 ili na e-mail info@privatnismjestaj.hr.